Nazad na događaje

Lekcije o brendingu za startape: Uvidi iz kreiranja 250+ globalnih brendova

NTP Beograd - NTP Beograd ovo predavanje realizuje u saradnji sa Švajcarskim institutom za zaštitu intelektualne svojine (Swiss IPI) u okviru aktivnosti na projektu „Tehnopark Srbija 2 – Podsticanje izvoza kroz razvoj tehnoloških parkova“ uz podršku Vlade Švajcarske.

19.03.2024.
Status: REALIZOVAN

PRIJAVE SU BILE OTVORENE U PERIODU:

do 18.03.2024.

Lekcije o brendingu za startape: Uvidi iz kreiranja 250+ globalnih brendova

O događaju

Od Švajcarske, UK, SAD do Saudijske Arabije, GoBigname tim je za 11 godina kreirao više od 250 brendova, strategije brenda i vizuelnih identiteta, pomažući startapima, malim i srednjim preduzećima i multinacionalnim kompanijama da kreiraju globalne brendove.

Tomas Petrek, CEO ove brending studije stiže u Naučno-tehnološki park Beograd gde će održati predavanje i podeliti ključne lekcije i primere za startape i scale-upe kako bi izgradili globalno atraktivne brendove, uključujući:

  • Koje su najveće greške koje kompanije prave u marketingu?
  • Koji su ključni pokretači rasta brenda?
  • Kako odabrati kodove brendova?
  • Koji deo brendinga ima najveći uticaj na tržišni udeo?
  • Koji deo brendiranja povećava mogućnost sticanja novih kupaca?

Sildo sa više od 45 miliona korisnika koga je kupio Cisco, Berlin Brands Group koji vredi preko 1,2 milijarde dolara, Rezztek – tehnološki brend koji je postao zvanično licencirani proizvod od strane NHL-a 2023 – samo su neki od startapa kojima je Tomasov tim pomogao na putu da postanu globalni igrači.

Kome je namenjen?

Svim startapima kojima je ova tema interesantna.

Organizator

NTP Beograd

Naučno-tehnološki park Beograd pruža podršku startap timovima i kompanijama, kao i rastućim visokotehnološkim kompanijama u razvoju i komercijalizaciji inovativnih proizvoda i usluga.

Saznaj više