Od Švajcarske, UK, SAD do Saudijske Arabije, GoBigname tim je za 11 godina kreirao više od 250 brendova, strategije brenda i vizuelnih identiteta, pomažući startapima, malim i srednjim preduzećima i multinacionalnim kompanijama da kreiraju globalne brendove.
Tomas Petrek, CEO ove brending studije stiže u Naučno-tehnološki park Beograd gde će održati predavanje i podeliti ključne lekcije i primere za startape i scale-upe kako bi izgradili globalno atraktivne brendove, uključujući:
- Koje su najveće greške koje kompanije prave u marketingu?
- Koji su ključni pokretači rasta brenda?
- Kako odabrati kodove brendova?
- Koji deo brendinga ima najveći uticaj na tržišni udeo?
- Koji deo brendiranja povećava mogućnost sticanja novih kupaca?
Sildo sa više od 45 miliona korisnika koga je kupio Cisco, Berlin Brands Group koji vredi preko 1,2 milijarde dolara, Rezztek – tehnološki brend koji je postao zvanično licencirani proizvod od strane NHL-a 2023 – samo su neki od startapa kojima je Tomasov tim pomogao na putu da postanu globalni igrači.