Dealroom

Dealroom platforma omogućava predstavljanje srpskog startap ekosistema na lokalnom i svetskom nivou, čime se povećava vidljivost startapa na mapi investitora.

Dealroom kao globalna baza podataka o startap ekosistemima ima za cilj da olakša povezivanje, poboljša transparentnost i vidljivost srpskog startap ekosistema, a na njoj se trenutno nalazi više od 70 startap ekosistema iz celog sveta.

DEALROOM PLATFORMA

Zašto bi startapi trebalo da se registruju na Dealroom?

Povećanje vidljivosti

Startapi mogu kreirati svoj profil, predstaviti svoje poslovanje i podeliti ključne informacije o svom timu, proizvodima ili uslugama, tehnologijama i finansijskim rezultatima. Ovo pomaže povećanju vidljivosti startapa među investitorima, partnerima i drugim članovima ekosistema.

Povezivanje sa investitorima

Platforma olakšava komunikaciju sa svetskim investitorima. Startapi mogu identifikovati potencijalne investitore, pratiti njihove investicije i pristupiti informacijama koje su relevantne za njihovu oblast poslovanja.

Analiza i praćenje tržišnih trendova

Dealroom pruža analize i uvide u trenutne tržišne trendove. Ove informacije pomažu startapima da donose informisane odluke o strategiji, pozicioniranju na tržištu i prilagođavanju svojih poslovnih modela.

Prilika za partnerstva

Startapi mogu koristiti Dealroom kako bi identifikovali potencijalne partnere za saradnju. To uključuje druge startape, kompanije, univerzitete ili organizacije koje bi mogle doprineti njihovom rastu i razvoju.

Privlačenje investicija

Vidljivost na Dealroom platformi povećava šanse za privlačenje investicija. Investitori često koriste ovakve platforme da identifikuju perspektivne startape i prate njihov napredak.

Globalno pozicioniranje

Startapi se mogu pozicionirati na globalnoj mapi inovacija, što pomaže u privlačenju pažnje međunarodnih investitora, partnera i kupaca.

Dealroom ne samo da nudi najdetaljniju sliku srpke tehnološke scene do sada, već i omogućava svakom osnivaču startapa, investitoru ili kompaniji da se predstavi na platformi, kreira svoj profil i omogući zajednici otvoren pristup podacima u realnom vremenu. Transparentnost i podaci pomažu ne samo povezanosti ekosistema već i tome da se Srbija predstavi globalno kao novi centar inovacija i tehnologija.

Dealroom sarađuje sa istaknutim međunarodnim investitorima, startapima, preduzetnicima i vladinim organizacijama kako bi pružila transparentnost, analizu i uvide u aktivnosti rizičnog kapitala. Njihova misija je ubrzati preduzetništvo i inovacije pružanjem podataka vladama, kompanijama, VC fondovima i osnivačima.

OVDE se nalaze informacije kako možete napraviti profil na Dealroom platformi. Bitno je napomenuti da je potrebno popuniti polje za adresu kako bi se vaš startap pojavio na srpskoj Dealroom platformi.

Predstavljanje startap ekosistema Srbije na Dealroom platformi pokrenula je Inicijativa “Digitalna Srbija”, uz podršku Ministarstva nauke, tehnološkog razvoja i inovacija.