Business Blueprint Bootcamp: From Strategy to Global Expansion organizuje Inicijativa „Digitalna Srbija“ u saradnji sa SwissEP.
Učešćem na Bootcamp-u, učesnici će imati priliku da uče od Helen Vasilevski koja će svoje višedecenijsko iskustvo u globalnim kompanijama deliti kroz stručna predavanja, interaktivne radionice i mentorske 1:1 sesije.
Tokom četiri intenzivna dana, učesnici će imati priliku da se upoznaju sa ključnim temama:
- 20.11. The big picture/Strategy
Kako poslovni model, izlazna strategija i struktura kompanije utiču na kreiranje KPIs. Razmatranje razlika u prodaji modela D2C/B2C u odnosu na B2B, vladine organizacije i druge sektore. - 21.11. Monet & Math
Detaljan razvoj KPIs putem poslovnog modela, dizajna organizacije i kanala poslovanja.
- 22.11. Beyond Product/Commercialization
Izgradnja value proposition-a, strategije do sticanja klijenata, rasta organizacije (kako izgraditi kompaniju od 10 do 30 ili 40 ljudi i kako strukturirati njihovu viziju i misiju usklađenu sa proizvodom).
- 23.11. Going Global
Definisanje strategije, ključnih pitanja i proces odabira za postizanje najvećeg uticaja i najveće operativne efikasnosti.
Prijave su obavezne. Biće odabrani startapi koji ispunjavaju kriterijume i koji mogu da steknu najveću vrednost učešćem na Bootcamp-u.