Business Blueprint Bootcamp: From Strategy to Global Expansion организује Иницијатива „Дигитална Србија“ у сарадњи са SwissEP.
Учешћем на Bootcamp-u, учесници ће имати прилику да уче од Helen Vasilevski која ће своје вишедеценијско искуство у глобалним компанијама делити кроз стручна предавања, интерактивне радионице и менторске 1:1 сесије.
Током четири интензивна дана, учесници ће имати прилику да се упознају са кључним темама:
- 20.11. The big picture/Strategy
Како пословни модел, излазна стратегија и структура компаније утичу на креирање KPIs. Разматрање разлика у продаји модела D2C/B2C у односу на B2B, владине организације и друге секторе. - 21.11. Monet & Math
Детаљан развој KPIs путем пословног модела, дизајна организације и канала пословања.
- 22.11. Beyond Product/Commercialization
Изградња value proposition-a, стратегије до стицања клијената, раста организације (како изградити компанију од 10 до 30 или 40 људи и како структурирати њихову визију и мисију усклађену са производом).
- 23.11. Going Global
Дефинисање стратегије, кључних питања и процес одабира за постизање највећег утицаја и највеће оперативне ефикасности.
Пријаве су обавезне. Биће одабрани стартапи који испуњавају критеријуме и који могу да стекну највећу вредност учешћем на Bootcamp-u.