Шта је бизнис модел канвас?

Бизнис модел канвас представља једнострани документ који обухвата све важне карактеристике и будуће планове за развој компаније.

Канвас се састоји од девет сегмената представљених на једном листу папира и циљ је да се попуњава кратким, али врло прецизним садржајем. Кључни сегменти канвас бизнис модела су следећи:

  • Пропозиција вредности је она вредност коју ваш производ креира за корисника.
  • Кључни партнери подразумевају се сва лица која на значајан начин утичу на пословање вашег стартапа.
  • Тржишни сегмент  треба да одговори на питања као што су “  За кога ваш производ креира вредност?” , “Ко је ваша најзначајнија група корисника?” ,”Ко су идеални корисници вашег производа?”
  • Кључне активности би требало да објасне које су најзначајније активности које обављате како би испоручили вредност вашим корисницима.
  • Кључни ресурси подразумевају све оне значајне ресурсе који су вам потребни за успешан развој вашег стартапа.
  • Код односа са купцима потребно је да разумете и одлучите какве ћете односе градити са купцима и на који начин ћете ступати у контакт са њима.
  • Канали продаје и комуникације су битни како би испоручили вредност својим корисницима, који могу припадати различитим сегментима.
  • Структура прихода  описује начин на који ваш стартап остварује приходе.
  • Структура расхода обухвата све трошкове које прави ваше пословање.

Модели докумената

Бизнис модел канвас

Врати се на категорију